lari lari lari !

ok ok . esok semua kena lari ! lari mana ? lari rumah lah . eh eh . larian 1murid 1sukan 1Malaysia ah kan . gila kau nak lari rumah . tak sanggup aku mengalami demam rindu kat mak bapak aku nanti . hahah . ok ok . di beritahu tadi ketika berpanas di bawah matahari yg cantik , pada pukul 11 pagi tadi , di tempat perhimpunan smk tunku besar tampin , kita akan berlari 1.5km . 1.5km je cikgu ? hahahha . bagus lah tu kan . dari 6km . hahha .
ok , dari sekolah sampai stadium . dekat sgt lah tu kan . takda lah penat sgt .
 errr . kasut sukan . ok dah lama dalam plastik since pergi kuala pilah dgn selangor . errr . aku pakai kasut sekolah je lah kalau tak kering lagi . hahhah .

ok . no larian aku utk esok adalah  :

















sekolah aku guna kertas je . sekolah kau ? kain ? kaya nya !! hahhaha



ok bye tc :)
thanks for reading :)