first time

first time aku rasa nak muntah bila tengok darah aku kena gigit nyamuk
first time aku nangis baca blog org pasal couple * sweet gila !
first time aku suruh org lain potong kuku aku * ceh ceh
first time aku buat bising dalam kelas * ceh ceh
first time aku ..... ber-T_________
first time aku ..... aku S______ for about seven month * aik ! spiking sikit
first time aku cakap nak bercinta lepas kahwin * statement berani pengsan aku buat
first time aku ..... ber-B_______
first time aku ...............................................


ok dah habis . alolo . ape sikit sangat ? eh , blog aku ke blog kau ni ? blog aku kan , biau ah sikit , ni pun penat auw auw auw nak tulis * ceh ceh ceh




hahha




p/s : itewww annn annn annn nak buat hw sejarah ah . kemain banyak pulak nota nyewwwww !  * test gedik jap

ok dah bye tc :)
thanks for reading :)