benci lah -.-




aku benci betul kalau blog kau dok cerita pasal boyfriend kau . aku tahu lah tu blog kau . tapi kalau setiap entry kau cerita pasal problem kau dgn boyfriend kau , tak ke aku ni naik menyampah . lain lah kalau kau cerita pasal sweet moment korang , mmg aku suka nak baca lah kan . ni tidak . siap kata cinta mati , couple forever , apa lah . tup tup , kau menangis sebab couple kau . ok , aku mmg takda hak nak halang kau nangis , baran , apa semua . tapi jangan lah nak heboh hebah yang couple kau tu cinta mati kau . ada tu yg heboh kat status fb . eh kau tak rasa malu ke bila kau dah heboh kat blog , fb , apa semua , lepas beberapa hari dah break ? errrr . amenda lah yg kau nak bangga sangat dgn couple korang tu ? diam diam sudah ah , takkan semua problem kau nak cerita kat orang pulak kan ? dah lah friend , follower kau ramai --' malu malu -.- baru je beberapa hari couple dah heboh . aku tak suka . sebab KEKADANG ada yg tinggal walaupun belum cukup 2hari ( contoh )
* ok stop pasal ' loving couple ' kita ni :)


aku benci kalau aku tengah buat kerja tu sepenuh perhatian then , ada benda kacau -.- mmg spoil lah kan . tgh khusyuk dok kerja , kawan kacau . haih . kalau lah kat situ ada taik lembu , dah lama kau tepek kan kat muka dia . hahha .


lagi satu , aku benci gak dgn aku ni , kekadang aku cepat distracted dgn benda benda kecil sampai aku lupa kerja aku . mcm aku tgh buat kerja sekolah then aku pegang buku kosong , buku kosong tu aku conteng conteng , kerja aku , aku biarkan je . tak ke buruk perangai tu . hahhha .


lagi satu , aku benci ataupun untuk menjaga perasaan org lain iaitu kurang suka bila seseorang tu cakap dalam slang negeri diorang . aku pun taktahu apesal aku tak suka . maybe sebab kebanyakkan orang yg guna slang negeri diorang tu diorang asyik mencaci , mengejek , melepas geram dgn perkataan yg tak menyenangkan . kawan aku ada buat macam tu , aku rasa mcm nak lempang je kalau dia ada depan mata . dah lah mencarut , pastu cakap dalam slang negeri diorang . haih . sabar ~

habis ~

ok . disini , FarahedRamli ingin meminta maaf kalau ada yg terasa , ter-marah , ter-bengang , terasa nak tumbukpijakbunuhlempangsepak apa semua ah kan . minta maaf sangat sangat . hanya beberapa pandangan aku terhadap aku sendiri , orang lain dan sesiapa lah . yg aku tak kenal tu * ade ke ? , aku minta maaf jugak .
i'm sorry :)


ok bye tc :)

p/s : jangan marah , nanti cepat tua ;p
thanks for reading :)