come come to my house !

hahha . harini farahedRamli nak ajak semua orang serbu rumah dia . ceh ceh . berani korang serbu ea , aku sumbat cili dalam hidung baru tahu . hahhaha .
ok ok . esok pukul 6 petang rumah aku ada buat makan makan sikit . alah sikit je . utk 5 6 org je * kedekut nye
hahha . takda lah . mak aku adalah masak utk beberapa org . aku taktahu mak aku masak apa , tapi sekarang dah berbau makanan dah . ooops ! mak aku tgh masak , aku pulak onl . haih -.- apa nak jadi dgn aku ni ? hhhaha .
sorry mak . kejap lagi org tolong . ceh ceh . kejap lagi ak ? entah entah mak aku dah siap masak T.T
hahaha .

ok ok . korang yg nak datang uh datang ah . rumah aku terbuka je . bro , free je . datang ah . ahhahaa . lepas rumah aku , rumah intan pulak . malam malam ~ hahaha .

ok ok . habis dah . hahaha . datang rumah aku ;p


ok bye tc :)


p/s : sedapnya bauuuuuuuuuuu ~
thanks for reading :)