kita rindu :)

kita rindu :)
kita rindu kat kawan kita yg dulu dulu tu . kenal kat speesh , kat moko . 
sesape yg taktahu nak layan maxis , mmg taktahu . hahhha .
dulu , kita rapat kan . selalu calling calling , texting texting . 
sejak mulanya tahun 2011 ni , kita mcm dah tak kenal .
kenapa ek ? 
salah kita eh ? kita mintak maaf eh kalau kita ter-sombong kat fb . 
semalam dan harini kita buat hari KITA RINDU :) 
kita hantar kat kawan yg dulu dulu tu . 
siapa yg hide wall tu , kita harap korang baca entry ni . 


habis 

harini ada beberapa org tegur aku muka masam mcm takda mood . sorry . aku ok . aku berada di tengah tengah bulan . ngahahahha . esok confirm gila . hhahah . ok . esok paper bio . kejap lagi tusyen bio . bagus lah tu kan . hahah . aunty tusyen bising tak bayar yuran lagi -.- esok lah aku bayar . karang tak jumpa mak aku time ayah hantar aku pergi tusyen . hohoh . 



ok bye tc :) 


thanks for reading :)