minggu depan cuti seminggu -.-

yehaaayebaaayebaaaa ;p


ok . firstly aku tak tahu pun minngu depan cuti seminggu . aku dapat tahu pun bila kawan dok hebah pasal cuti seminggu time kat sekolah . bila tahu je , perasaan tu mcm mcm ada . excited ada , blur pun ada . sekarang ni aku tgh fikir , apa nak buat time cuti -.- takkan kemas rumah je -.- 
oh nooooooooo ! me so jam rait nau ! ape nak buat ape nak buat ? BOSAN wooo ! 
nak keluar mcm mak kasi je pulak kan -.- haih ! kalau keluar pun nak lepak mane ? tampin ? woooo ! bosan . 
eh eh , kawan kawan , kalau nak lepak , ajak aku tau . aku bosan -.- lagi sekali persoalan timbul - mak kasi ke ?
aiyoyiiii ! apa pun tarak boleh -.- 
ok ok . aku ada benda nak share dgn korang semue . korang ade kucing tak ? aku ade . haha . name die CICI , die betina tapi Dimandulkan sebab mak aku taknak die beranakpinak * kejam ke ? i'm sorry ;o , umur die kalau ikut umur manusie , 7 or 8 tahun kot * lama kan , die kuat wooo ! mcm aku * aceceh . hahha , die warna oren , belang belang sikit dgn warna hitam , hahhaha . nak tengok gambar die ? nih amek nih !



wooo ! mcm retissss tak ? hahha . die lah model aku ;p cun an cun an ! hahha . nilah gambar paling aku suka ;p tettttttttttttttttttt . haahha . ok ok , aku bukan nak cerita pasal biodata die ni  ;p aku nak cerita pasal die kuat dengkur time tidur . korang percaye tak ? kene percaye do -.- die mmg kuat dengkur do . kuat pulak tu . perghhh ! mmg tak tahan gelak ah kan kalau dgr die dengkur . hahha . muke je cun , tapi kuat dengkur , betul lah tu - don't judge a book by its cover ;p hahhaha 


habis ~ 


ok bye tc :)  

thanks for reading :)