shopping -.-

yeahh ! i like it ;p



ok . ptg tadi aku pergi shopping dgn mak , akak , akak ipar , anak buah aku . dekat JJ . woo ! ade sale derr . wa pergi lah kan . rugi pulak kalau tak pergi kan . tapi tapi , parking gile payah nak dapt . entah berape kali pulak kene round carik parking -.- . hahha . tapi , seperi biasa lah kan . amek gambar dulu before pergi hahha . 



aku dgn anak buah aku :)




senyum kitorang sama tak ? hahha . comel kan ;p tetttttttttttttttttttt . hahhaha


ok . banyak gila do aku beli baju . sekarang ni suka beli baju pulak -.- habis lah bersepah balik bilik aku lepas ni  -.- . no no no no ! penat lah aku nak mengemas nye nanti -.- dah habis shopping baju ape semue , mesti ah penat kan -.- seriously , kaki aku penat berjalan -.- dah penat berjalan , confirm confirm ah lapar kan . dah ah aku breakfast makan kuih je . satu pulak tu . maklum ah , bangun lambat -.- hahah . then akak aku pergi lah beli donut kat big apple . makan kat dalam kereta je lah kan . aku taktahu aku makan donut ape , tapi byk kacang . seriously , sedap ! big apple kan , mesti lah sedap . hahah . dah sampai tampin , pergi kfc jap . akak aku belanje . aku pulak pergi baker's cottage , pergi beli roti ape semue ah . agak malang sikit nasib aku kali ni , yg tinggal yg biase biase je -.- sodih I ;p tapi aku beli je lah kan utk family aku . otw nak pergi nak situ , mak call .

mak : adik ade duit tak tu ?
aku : ade . 
mak : betul ni ade ? nak duit mak tak ?
aku : org ade duit * belagak ah pulak kan . duit tak banyak mane pun -.-
mak : ok ok .
aku : kbye 


hahha . bangga pulak aku dapat belanje family aku . yelah setahun sekali je kot aku buat cam tu . duit takdo -.- hahha . ade duit sikit , ape salah nye kan aku belanje ;p errr . bunyi mcm aku ni riak je kan . no no no ! bukan riak -.- korang pun mesti pernah belanje family :D 

ok ok . aku just nak cakap , bile shopping jgn lah lupe dunie do . kang duit kau habis cam tu je . tak ke sedih kalau duit habis mcm tu je ~ mcm tak berbaloi ;p hahah . lagi satu pesan mak aku , nak shopping time ade SALE . baru lah jimat :) hahha . dgn dunia yg semakin maju ni , kita kene berjimat-cermat utl hidup * ceh ceh . hahha .


habis ~



p/s : mak kate mega sale nanti aku tak boleh shopping .
 turn anak buah aku pulak shopping . mane boleh !
ok bye tc :) 



thanks for reading :)