bersiap sedia utk ke jambori pengakap di Terengganu :)

wah ! ayat nak best je . dah mcm pembaca berita pun ada sikit .
hahhha . 


ok takda kena mengena pun -.- hahha



ok ok . balik sekolah tadi aku punya excited pasal jambori ni , aku pergi kemas baju apa semua dalam beg camping -.- errr . kenapa aku ni ? mentang mentang ah dah dapat baju jambori , excited terus -.- hhaha . ok baju aku semua muat dalam beg tu . tersenyum gembira aku :D ade lah ruang utk isi bende yg tak patut di bawak ;p hahah . 
tapi , mood aku ter-spoil bila aku search aktiviti utk jambori tu : 
Aktiviti Kemahiran ,Litar Berhalangan , Aktiviti Air , Lawatan , Forum , Radio Amatur , Permainan Tradisional , Kraftangan , Lawatan & Kembara Bandar .
what ? aktiviti air ? haih . mcm kene bawak baju seluar byk je -.- ni yg maleh ni -.- 
buat berat beg aku yg ringan tu je -.- hhahah . 
nanti kitorang kene buat pintu gerbang kontinjen -.- errr . aku taknak join -.- aku tak kreatif . kang buruk kang , kalah -.- hahhaha 
jambori ni kat terengganu . ok org terengganu jgn lah marah org negeri sembilan ye . kami dtg dgn niat yg baik :)
hahha . kite kawan kan :)
seminggu derr aku kat sane ;p mesti best . aku harap mmg best ah kan . hahha . 
btw , nanti Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin ade ! amboi ! mcm meriah je . hahha . negara lain pun ade . 11 negara ! banyak do . woohoooo ! lagi mcm best :D 
hahha . lagi excited aku di buat nye . start je cuti sekolah hari sabtu (191111) tu , aku dah gerak pergi Terengganu ;p woohoo !


aku tetibe jadi mcm ni ;p haha




habis ~



ok bye tc :)

thanks for reading :)