cerita di hari sebelum raya aidil adha :)

macam tajuk filem je kan . ahhahha 


ok ok . ni cerita semalam . ermmm . otw nak basi lah , tapi belum basi lagi . hahhah . so , baca dan enjoy !

ok , semalam punye tgh hari , aku , mak , akak busy dekat dapur . masak sup tulang , kuah kacang , rendang , nasi himpit , dan lain lain . ayah dgn abg aku tak buat ape ape -.- untung lah jadi laki . hahhah . setelah penat memasak , mestilah letih kan . aku yg tgh panas ni pergi la lepak depan kipas bukak kelajuan 2 , muke aku depan depan kipas tu . fuhhhhhh ~ nikmat angin nye ;p hahha . lepas dah kene angin tu , aku rase macam nak landing jap . kejap kejap , aku belum bagitahu aku duduk dekat mane , hahhah , aku duduk atas meje kopi , alah , meje yg sederhane panjang tu ~


macam kat atas ni lah . kipas tu pulak ade kat depan meje tu , so aku duduk je lah kat atas meje tu -.- hhahha . time tu aku dah rase ngantuk dah . guess what ? aku boleh tidur kat atas meja tu , dgn posisi paling comel ;p alah yg mcm tuuuuu . hahah . mule mule , saje saje je nak baring kejap , haaa , amekau ! terus tidur -.- dari pukul 4sengah sampai 5sengah aku tidur atas meja tu . daripada posisi comel ke posisi telentang kat atas meja tu . aku bangun pun sebab tersedar yg ayah aku dah balik . ahhahah . paling kelakar sekali , aku tgh mamai aku boleh ingat cemana muka ayah aku yg agak terkejut tgok aku terbaring kat atas meja tu -.- muka dia mcm ....... hahha . mmg kelakar ah , pastu ayah aku tanya , apehal duduk situ ? aku terus bangun dengan muka yg tak bersalah -.- haha . pastu sambung tgok cerita hindustan -.- aku layan pe :/ hahha 

ok . malam pulak . mak aku suruh buat kek . yeayyyy ! buat kek derr . wa boleh jadi chef , lu boleh dtg rumah wa ! ahha . mak aku buat kek biase biase je . simple and sedap ! time tu mak aku tgh busy basuh baju , mak aku suruh lah aku buat . putar putar ape semue . senang je lah ! kate CHEF FARAHED ! hahaha . aku dgn fokus nye membuat kek . 



fokus kan . dah siap kek biase biase tu , hahha , mak aku suruh buat kek span -.- ok kek span tu tak macam kek span . aku tak tahu kenape mak aku panggil tu kek span -.- mcm kek gule hangus tu pun ade -.- aku tak thu kenape kek tu boleh jadi mcm gule hangus warne die . pade asal nye warne cream je -.- pelik ah !


atototott . comel nye ! die pun pelik gak kot , kenape kek span tu jadi mcm kek gule hangus . tapi tapi , kek tu sedap do -.- idk why ? dah aku sendiri pun pelik kan -.- hahha . pukul berapa tah siap ape semue , aku naik ah bilik , time tu akak aku tgh onl , tu yg tak dapat update semalam -.- aku fikir nak tunggu ah kan , tapi mata ni letih , so aku tertidur -,- nyenyak wooo !


hahah . ok tidur tu penting ! kang awet muda lari T.T . ahhah . btw , raya aidil adha empat hari , so aku sempat utk meng-wish lagi sekali : SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA :) IKHLAS DARI FARAHEDRAMLI DAN SEKELUARGA :)

habis ~ 





p/s : sorry byk gambar ;p
ok bye tc :)

thanks for reading :)