title :)


ah lawanya ubat ni . mesti sedap kan -.- haahha . ok pukul 8.30 tadi mak aku ajak pergi klinik nak check kaki aku tertengkot-tengkot ni . time kat klinik tadi , ada budak darjah 1 nak masuk darjah 2 tahun depan , dia baru lepas bersunat . hahha . cute je tengok dia pegang kain pelekat die . hahha . muke tengah tahan sakit campur nak menangis . hahha . wait ! dia darjah 1 ? ok mak aku dgn org yg ade dlm klinik tu semua mcm terkejut sebab baru darjah 1 . diorang semua cakap patut buat time darjah 4 ke 5 ke . sebab kecik lagi . ehem . aku tak tahu apa yg kecik tu . umur die ke ape *ehem* hahha . pastu dia kena panggil tau . die dah takut dah . mak ayah dgn adik die pun ikut masuk sebab die takut . hahha . pastu mula lah dengar budak menangis ;p aku dgn mak aku gelak je ;p hahha . tahu tak adik budak tu die boleh tanya kat mak aku "bersunat tak sakit kan ?" adik die perempuan so dia taktahu ah kan . tak pernah rase kan ;p hahha . lagi sekali aku dgn mak aku gelak . hahhaha . ok habis dah pasal budak tu . ahaha .
nak tahu tak , aku masuk dalam bilik dokter tu tak sampai 5 minit -.- hahaha . bukan sebab aku takut ok tapi dokter tu tanye sikit , then dia cakap mungkin saraf ni . pastu dokter tu cakap "awak ni dah tua lah kan . muda muda dah sakit" hukaloh dokter ni . dah sakit nak buat mcm mana pulak kan . pastu blah . hahha . mmg kejap ah . mak aku pun pelik -.- kau nak tahu , nak tunggu ubat dia kemain lama . penat aku tunggu . hahha . yeah ! aku dapat ubat . hahha . aku dapat ubat Vitamin B Complex , sakit urat dgn lembutkan urat . hahha . ni first time aku dapat ubat warna oren . hahha . 2 warna oren 1 warna putih . nasib lah ubat dia comel comel je . senang aku nak telan . sekarang ni kaki aku dah ok sikit dari semalam dgn pagi tadi . pagi tadi teruk dari semalam . mmg aku dah jadi suster ngesot dah . mmg sakit ah nak jalan mcm biasa -.- jap jap ! malam ni malam jumaat -.- ok chill takda apa -.- aku kan kuat ! dah makan ubat pun . hahha
ok esok malam mak aku nak gerak pergi Langkawi dgn ayah aku . honeymoon ~ takda lah diorang pergi ikut rombongan -.- aku tinggal sensorang . wuuuwuuu ! banyak aku nak suruh mak aku beli ni ;p hahah .korang nak pesan pape tak . meh pesan kat aku . ceh ceh . hahha .



Ok Bye Tc :)

thanks for reading :)