i was happy + shame

ok today I berkomen with jay :) which is a guy from australia that come to my school couples week  ago .
 the story is like this  : asma posting oon my wall just a minutes ago .
 she post : fara, birthday jay 5/11 . hhaha .
this happen when i chattiing with her : notification : jay macphie  coment on your wall post . i was shocked at that time :O


jay : what 
me : er ... asma !
me : i'm sorryyy * time tu aku dah blank : taktahu nak cakap apa =.=
jay : no what .
me : er nothing .
jay : no what my name and bday ? * time ni aku dah berlari pergi google translate T.T
asma : no act , blah blah blah lah kan . aku pun dah tak ingat :
me : blah blah blah ....................
jay : fair enough 
me : :)
asma : yeah ! * aku tak tahu apasal dia yeah =.=




time tu asma dah suruh aku delete post tu , aku cakap kejap lagi lah , dia kata sekarang , aku pun delete ah .
pehh ! wa cakap lu , wa gila malu ah ! tak sangka dia boleh coment post tu . ahai . malu bhaiii ! 
sesiapa yg baca post tu , mmg aku lagi malu lah . mmg tak di sangka ah !


jay macphie :)









ahai ! ni lah dia . hockey player :)
blah blah blah blah ! 
hahahhahahhahahahhahah .
























storyyangtakberapagila :)

thanks for reading :)