kat atas ni gambar earth day punya ........ apa ntah .
kalau korang pergi google , korang dah nampak benda alah ni time mula mula tuh . hahah .
paling aku suka is boleh main benda alah tu . bukan main riang hati aku main benda alah tu . hahha .
tapi yg ni lain sikit : panda ada satu je : burung ada tiga 
yg ada kat google uh : panda ada dua : burung ada satu . 
hahhahaha .
 aku suka suka suka suka benda alah ni . ha , ni kan earth day kan . so , kita pun kena lah join earth day ni kan :)
yeah , earth day ni membantu kita semua menyayangi bumi agar semua kehidupan dapat hidup . cewahhhh !
hahhaa . aku sayang bumi . kau pun kena ah sayang bumi . aku nak bumi ni normal * sejuk , tak mcm sekarang , panas wokkk ! ais batu yg ada kat atlantic sana pulak , mencair . paras air menaik , banjir berlaku , ada tempat yg dah tenggelam dek air , manusia tiada tempat utk berteduh sama jugak mcm haiwan yg terpelihara dan juga yg tak terpelihara * er . ada ke yg tak terpelihara =.= 
hahaha . dah mcm ceramah lak kan . ah peduli apa aku . dah aku sayang bumi , nak buat mcm mana .

ha , aku tahu aku pernah buang sampah merata rata , dan sebagai nya , tapi aku nak berubah ah . aku tak nak bumi panas * er , ada kena mengena ke ? 
lantak ah . hahahah . insyaAllah aku boleh berubah menjadi seorang yg prihatin . hahaa  
kau pun kena berubah jadi rakyat yg prihatin tau tau ! 
aku sayang bumi !


the end :)












storyyangtakberapagila :)

thanks for reading :)