me masak ?






percaya tak kalau aku masak ? hahha . tolong lah percaya ! aku masak weh . aku masak kuey tiao goreng . hahhaa . sodap tak ? tentu lah sedap * ya Allah perasan nye budak ni . hhaha . kenapa aku masak ? sebab member aku dtg umah . dd suruh masak mi goreng . tapi mi dah habis , yg tinggal kuey tiao . hantam je lah . ok ok . first sekali yg aku buat , aku pergi cari resipi kat google then jumpa ni  . aku kalau carik resipi je , mmg kat situ je lah keluar nye . hahha . kat situ ada ketam kan , tapi aku punya takda ketam . simple habis ah . lepas diorang dah makan  , dapat lah komen komen dari diorang . yang paling aku suka - dah boleh kahwin dah . hahahha . kembang kuncup jiwa ni . hahaha . pastu pastu , keluar ah kek mak aku buat * ceh ceh .  kek tu utk aeman . birthday dia hari rabu lepas . walaupun dalam keadaan demam tetap juga dia dtg . thanks ah . hahha .
pastu dah lama sikit , kitorang gerak pergi rumah cikgu asmawati . ada makan makan . diorang pergi naik motor , aku pergi naik kereta . up sikit ah kan . hahaha . makan bihun soto kot . hahha . sodap ! tapi tak pedas sgt -.- hahha . pastu gerak pergi rumah ekmal naik motor . syira yg bawak aku . mcm gilo die bawak aku . bumper die main langgar je . berapa kali entah aku melambung , nasib tak jatuh . hahha . 
time dah sampai rumah ekmal , semua panas + senak . perut dah kenyang kot . aku tak makan , nak minum air pun tak larat -.- hahha . pastu pastu diorang hantar aku balik . then habisssssssssssssssss . hhahaha . 
 

jap jap , ni lah kuey tiao aku
     

hhahah . pentipu je lah tu kan . nampak na nipu ea . hhaha . 


ok bye tc :)

thanks for reading :)