persoalan ??


ok ok . time mandi tadi tetiba timbul satu persoalan yg tak pernah aku terfikir . pernah tak korang tanya kat diri korang sendiri : macam mana aku boleh bangun tidur sedangkan takda siapa yg kejut aku ? 
persoalan ni timbul lepas aku bangun tidur ptg tadi . nak kata mimpi yg kejut kan aku - tak pulak . sebab aku tak mimpi . so , apa sebab aku boleh bangun ? penat aku fikir kenapa aku boleh bangun ?
korang tahu tak macam mana kita boleh bangun tidur ? hahha . 


ok bye tc :)

thanks for reading :)