habuk bertabur -.-

fuhhh ~ fuhhh ~ fuhhh ~
banyak betul habuk -.- 

hahhah . setelah sekian lama kita tak berjumpe ye blog * ceh . padahal 1/12/2011 baru je post . ok tu pun sebab baru teringat nak update pasal bulan baru -.- kalau tidak , tak berbukak lah blog ni . dah lebih seminggu kot aku tak update . hahahah

I'm A Busy Girl Ok ! 

hahhah . nothing much to say . cuti ni mmg aku bosan doo ! dah lah aku tak keluar memana . kat rumah ni aku makan tidur kemas rumah bukak netbook -.- woiihhh ! bosan you know ! tapi takpe , next week aku kuar rumah . bukan utk berjoli-joli tapi utk belajar . 

apesal ? tak percaye ? bro , wa sikalang haa , mahu itu kejayaan .
lu apa tau . lu taknak join ka ? meh le join sekali !

ceh ceh . ayat ~~ maklum lah time kat sekolah dok main main -.- menyesal aku ~ hahhah . tapi kalau berusaha insyaAllah aku akan berjaya ! alah , jgn ah underestimate aku T.T aku sure aku boleh buat !


My Dream Is To Be A Good Lecturer As My Mom Wish :')


ok bye tc  :)

thanks for reading :)