title :)

* FarahedRamli is currently enjoying DeliciaWaffles and HL Low Fat Milk ;p

COOL WHAT ?

Pehal ?

hahah . dari siang tadi sampai lah sekarang . kerja aku makan je . ok mak aku tak masak harini -.- you know what , I'm starving dooo ! siang tadi , breakfast je makanan berat aku iaitu nasi goreng . tgh hari pulak aku makan biskut Lexus Chocolate . then ptg aku aku makan ape yg mak aku dapat dari rumah org kawin (sebab tu lah mak aku tak masak) , aku makan cekedis je , banyak pulak tu ;p -.- pathetic kan ;p hahahh . boleh tahan ah sampai pukul 8 . then mak aku ajak keluar . aku fikir makan luar ah kan . harapannn ~ mak aku pergi giant , alang alang dekat dgn pasar malam , pergi le . round round , perut lapar . fuhhh ~ tahan je -.- before balik aku beli burger . dalam  kete jugak aku makan . balik tu , mak panaskan lauk (dapat dekat kenduri jiran rumah lame) , ape lagi , aku makan lagi . ni aku tgh makan Waffles , padahal kenyang lagi tu -.- ok aku kuat makan . so what ? 
Baik Untuk Kesihatan Ok ! Tak Baik Menderitakan Perut :)

org kate , kalau makan tgh malam , nanti gemuk -.- mungkin sesetengah tak kot . aku Ok je . tak gemuk pun -.- (cover bangge) hahhaahha . whatever lah kan . asalkan Bahagia :D 

p/s : macam lapar je -.-
Ok Bye Tc :)

thanks for reading :)