title :)




korang pernah tak rasa apa yang aku rasa -.- perasaan ni mcm , bila dekat FB . kita wtw dgn kawan kita but then dia tak balas -.- padahal , wall member die yg lain semua die balas -.- aku ,, mcm patung yg tgh tunggu tuan die main dgn die balik -oo- nak kate aku tacing tu , tacing ah jugak kan . kita dah lama tak borak , then aku tegur kau , kau layan mcm haremmm . series ah , aku rasa mcm taknak kawan dah dgn kau , sebab aku tak penting untuk jadi kawan . 
sama jugak bila BFF kita jumpa budak hot , terus rapat dgn budak hot tu , then lupa kita -.- bila susah baru nak carik . pfffftttt \m/ aku ada BESTFRIEND . dan aku takpernah anggap kitorang ni BESTFRIENDFOREVER . don't ask me why . dah byk benda yg berlaku buat aku pfffftttt dgn perkataan BFF ni . aku just nak kawan aku ingat aku sampai mati :D (eh same ke ? taksame kan . hahah )

I Love You BestFriend , Kawan , Sahabat * lagi apa ?



Ok Bye Tc :)

thanks for reading :)